ЗАВДАННЯ



Розробка, створення фірмового стилю компанії

Основний пакет:
                         Логотип, торгова марка
                         Текстовий знак
                         Фірмові кольори (колірна палітра)
                         Фірмовий шрифт
                         Візитна картка
                         Фірмовий бланк
                         Конверт

Додаткові елементи:
                         Слоган (девіз)
                         Веб-сайт
                         Тека
                         Буклет
                         Плакат
                         Сувенірна продукція, POS-матеріали
                         Упаковка (пакувальний папір, тара)
                         Прайс-лист
                         Пакети
                         Зовнішня реклама
                         Мультимедійна презентація
                         Всі форми зовнішньої реклами, включаючи інтернет рекламу

Етапи створення фірмового стилю: концепція (коротка інформація про власну фірму, місія, цілі, концептуальний опис кожного елементу фірмового стилю, наприклад, символіка колірної гамми, знаку і т.п.), графічні матеріали з елементами фірмового стилю.





Візитна картка підприємства:

Візитна картка компанії - цей той елемент, з якого починаються всі ділові контакти будь-якої організації. Обмін візитними картками відбувається відразу після знайомства. Насправді візитка за своєю суттю є міні-представництвом вашої компанії. Переоцінити її значення достатньо складно. Розробка фірмового стилю компанії обов'язково включає етап створення фірмової візитки.  

Фірмовий бланк організації

Фірмовий бланк підприємства - це лист паперу з назвою установи, фірми або частково надрукованим текстом, призначений для складання внутрішніх і зовнішніх документів. Фірмовий бланк організації повинен відображати специфіку діяльності Вашої компанії. Вельми актуальним стало питання про фірмовий стиль електронної документації, розробку фірмового бланка електронного листа.


Фірмовий сайт компанії
Сьогодні багато навіть невеликих компаній мають свої власні інтернет-сайти і дизайн корпоративного сайту став частиною фірмового стилю. Сам корпоративний сайт можна зробити і пізніше, запустивши його у міру потреби. Почати ж необхідно з розробки дизайнерського рішення для сайту, що гармонує з рештою елементів фірмового стилю.




Завдання
З'ясувати:
1. Історію виникнення обраної професії;
2. Розвиток обраної професії;
3. Значення обраної професії в сучасному суспільстві;
4. Статистичну інформацію стосовно обраної професії;
5. Новітні технології, які використовуються в обраній професії;
6. За допомогою мережі інтернет знайти приклади елементів фірмового стилю, які можна використовувати для обраної професії.

Ознайомитися з інструкцією до дій:
1. Познайомитися з темою веб-квесту.
2. Вибрати одну із запропонованих ролей.

- теоретик - 2,
- аналітик - 2,
- оператор набору - 3


3. Познайомитися із завданнями своєї ролі.
4. Скласти план пошуку інформації згідно своєї ролі.
5. Досліджувати інформаційні ресурси згідно своєї ролі.
6. Оформити звіт у вигляді програмного продукту.
7. Обговорити результати роботи в мікрогрупі.
8. Підготуватися до захисту веб-квесту.




Відповідно до власних інтересів за названими напрямами (ролями) сформулювати групи для пошуку та аналізу інформації. З метою диференціювання навчання можливе створення групи «експертів» для оцінки прийнятих рішень.
Результати проекту представити у вигляді елементів фірмового стилю для власного віртуального підприємства.



Виконані роботи пересилайте вкладеним до листа файлом викладачу на зазначену електронні скриньки

Немає коментарів:

Дописати коментар